Dla tych, którzy po prostu chcą ćwiczyć i żyć aktywnie fizycznie, żadne warunki nie są złe, żeby znaleźć sobie trochę przestrzeni do uprawiania sportu. Jeśli ćwiczymy w domu i nie mamy do tego specjalistycznych narzędzi, zawsze możemy swoje ćwiczenia oprzeć na podstawowych sprzętach domowych albo na będących na wyposażeniu meblach. Zwykłe krzesło będzie idealne do domowych ćwiczeń. Ze względu na to, że jest to mebel znajdujący się w każdym domu nie trzeba się martwić, skąd je wziąć. Krzesło wystarczy postawić oparciem do ściany, żeby nie ruszało się w trakcie ćwiczeń. Wiele ćwiczeń z wykorzystaniem krzesła można znaleźć na portalach poświęconych zajęciom fitness. Najprostsze ćwiczenie to wchodzenie i schodzenie z krzesła, raz nogą prawą a raz nogą lewą, oczywiście na zmianę jedna po drugiej. Można też poćwiczyć triceps, opierając się na krześle rękami, ale tyłem do krzesła. Następnie na rękach podnosimy się do góry i opuszczamy, dźwigając naturalny ciężar, jakim jest nasze ciało. Wchodzenie na krzesło poprawia kondycję oraz oczywiście mięśnie dolnych partii ciała.