Trening FBW ( pełna angielska nazwa to Full Body Workout)jest jeszcze jednym sposobem na przyrost tkanki mięśniowej oraz wyrzeźbienie pięknej sylwetki. Wielką zaletą treningów tego typu sposobem jest angażowanie do ćwiczeń wielu partii mięśniowych, co przy ich poprawnym wykonywaniu może przynieść nawet lepsze rezultaty niż oczekiwaliśmy. Dodatkowo mamy pewną oszczędność czasu jaką możemy spożytkować na dowolny cel. Głównym założeniem treningu są ćwiczenia złożone z wolnymi ciężarami. Podstawowy schemat treningu wygląda następująco: mięśnie nóg, pleców, klatki piersiowej, triceps, biceps no i oczywiście brzuch. Trening nie powinien być wykonywany mniej niż 3 razy w tygodniu z zachowaniem jednego dnia przerwy (warunek absolutnie konieczny). Żeby nie popaść w rutynę wszystkie ćwiczenia możemy podzielić sobie na 2 lub 3 grupy i wykonywać je zamiennie. Efekty będą takie same, ale przynajmniej zbyt szybko w trening nie wkradnie się rutyna. Przykład: przysiad ze sztangą, wiosłowanie sztangi, wyciskanie sztangi, pompki na poręczy, uginanie ramion ze sztangą – każde co najmniej 3 sekundy.